Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 00:53:45 MET DST

At 20:01 01.08.96 +0200, you wrote:

>ale co najgorsze - to odrzucic juz nie moge...
>kupione zostalo... (ach, jak bym.....%$##$!@$#$)
>nie wiem jak kompletnemu lamerowi wytlumaczyc, ze to nie bedzie dzialalo -
>bo to jest 'by M$' - on uwierzy microsoftowi,ze to jest
>doskonaly SO i ja polece ;-)
>
>slawek

Nie tylko nie wytlumaczysz - bo to jest by MS, a MS ustala standardy, ergo
to jest standardowe - wiec ma dzialac i basta. Jak nie chce to winien jest
NetWare, WARP Server lub inna cholera, informatyk zakladowy w szczegolnosci.
Jak Ci nie zadziala to jestes d[pii] i za brame z takim. Jak nie zadziala z
NT Server to juz Dyro sam nawet nie co jestes i za brame tym predzej.
On Ci przeciez placi za to by dzialalo i basta!
Standardowe myslenie naczalstwa wszelakiego typu, niestety. :((((

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)