Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 09:03:39 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
><4slmpq$126_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Zeby takie rzeczy pisac trzeba byc nadetym europejczykiem.
Nie trzeba byc nadentym europejczykiem by twierdzic ze USA
_nie zawsze_ musi byc najlepsze przeczytaj uwaznie zdanie.
Trzeba byc wyjatkowo nadetym amerykaninem by twierdzic ze USA
musi zawsze byc najlepsze. A na to zeby nie zauwazyc ze moje
zdania byly komentarzami do dwu roznych Twoich trzeba byc
analfabeta.

>Czy ktos temu panu poda adres Intela i IBM?
Do IBMa znam nawet jeden
www.zurich.ibm.ch (IBM Zurich Research Labolatory). Ciekawe co za
badania oni robia w tym niedorozwinietym kraju i dlaczego dostali
za nie nobla.
Pawel