Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 15:20:29 MET DST

>W dodatku Polakach z Polski nie Amerykanach Polskiego
>pochodzenia... Pytanie bylo co Polska....
>Pawel

Wozniak to taki sam Polak jak Chopin Francuz choc pewnie mniej bo Chopin
mowil po francusku i mieszkal we Francji.
Zreszta takie chwalenie sie ze Polacy maczali palce w rozwoju komputeryzacji
przypominaja mi przechwalki przedszkolakow "A moja mamusia to ...."

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca