Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 01:55:15 MET DST

On Wed, 31 Jul 1996 19:39:25 +0200, Wojtek Piecek wrote:

>Oczywiscie Czochralskiego (zeby Slawek mogl poszukac w swoich Amerykanskich
>Encyklopediach Ktore Wszystko Wiedza Najlepiej).

pozatym, byla kiedys taka maszynka K-202
i w swojej klasie byl to wowczas najlepszy komputer na swiecie
byl prawdziwa sensacja, anglicy chcieli wykupic natychmiast
cala produkcje na najblizsze 5 lat
gdyby nie typowe przepychanki komunistyczne
ktore nieomal wykonczyly inz.Karpinskiego (ich konstruktora)

  [a propos - Karpio, to ktos z Twoich?]

to ho ho ho, albo jeszcze lepiej.
a tymczasem skonczylo sie na ok 10 sztukach
a dalekie popluczyny po K-202 czyli MERA 400
(a wlasciwie bekart K202 i ktoregos PDP, chyba 7)
i tak byla wcale niezlym mini.

Karpinski siedzi teraz w Szwajcarii (znasz go Pawle?)
i produkuje najlepsze na swiecie profesjonalne magnetofony studyjne

Grego