Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 17:30:16 MET DST

Andrzej Kajetanowicz napisal(-a) :

> Czy nie czepiasz sie czasem. Jesli spytasz kierowce TIRa czym jezdzi i on Ci
> odpowie ze ciezarowka Volvo to tez pomyslisz sobie ze to dupa nie kierowca
> bo Tobie powiedzieli ze podstawowym samochodem jest samocho osobowy. Czy tez
> pojdziesz i kupisz sobie ciezarowke Volvo bo wieksza, lepsza i bardziej
> niezawodna.

Chyba Ci sie pop... rozmiary samochodow. Jakby ktos probowal porownywac
poloneza i forda to twoje rozumowanie mozna probowac przykladac do tych
samochodow. To co ty piszesz to tak jak powiedziec ze praca na serverze
Novela jest wygodniejsza niz na win95 (ciekawe, nie wiem co prawda jak sie
zmienia fonty w edit-cie novelowskim ale moze bym jednak go wybral ...).

--
-w