Re: Unix i dziewczyn/off-topic/[bylo:Re: PSI Kurier -

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 15:52:00 MET DST

On Wed, 31 Jul 1996 14:54:29 +0200, Andrzej Kajetanowicz wrote:

>PS dlaczego nie rozmawiasz z kobietami o komputerach?
>Czy jestes ten gentelman szowinista co to caluje w reke
>a uwaza ze te stworzenia nie sa w
>stanie pojac tego co druga madrzejsza polowa.;-)

Dokladnie tak - jestem sobie wlasnie gentelmen szowinista.
I wcale sie tego nie wstydze.
Kobiety przewyzszaja nas, mezczyzn w wielu sprawach,
wiec nie ma to nic wspolnego z wartosciowaniem,
lecz w sprawach wymagajacych chlodnej logiki sa od nas
najzwyczajniej w swiecie gorsze.
(oczywiscie - mowimy generalnie, bo pare kobiet z umyslami
jak brzytwa oczywiscie spotkalem)

political corectness to kompletna bzdura
uniformizacji miedzy plciami nie ma i nie bedzie
a jesli jednak do niej dojdzie - bedzie to straszne
nieszczescie dla obu stron.
Zreszta w Zachodnich spoleczenstwach to widac - postepujace
zniewiescienie mezczyzny i maskulinizacja kobiety.

Precz z partnerstwem!

Natura (czy Pan Bog, jak kto woli)
stworzyla plcie odmienne biologicznie i psychicznie
i choc czlowiek jako istota spoleczna
moze pod wplywem nacisku otoczenia kulturowego sie nagiac
nie wyniknie z tego jednak na dluzsza mete nic dobrego

a bardzie powaznie: pare miesiecy temu byl numer Scientific
American poswiecony mozgowi. Miedzy innymi z niego mozna sie
dowiedziec o roznicach BIOLOGICZNYCH miedzy kobieta a mezczyzna,
ktore bynajmniej nie ograniczaja sie do genitaliow.

zas co do moich rozmow z kobietami - nie rozmawiam z nimi
o komputerach, poniewaz je to z reguly nie interesuje,
a ja nie naleze do facetow, ktorzy mowia aby mowic
(czyli - najchetniej o tym co ICH najbardziej interesuje)
ja lubie byc sluchany

Grego