Re: Unix i dziewczyn/off-topic/[bylo:Re: PSI Kurier - tymczasowe resume]

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 14:47:32 MET DST

At 07:08 AM 31-07-96 +0200, you wrote:

>nigdy nie rozmawiam z kobietami o komputerach
>jestem bardzo oczytanym facetem i tematow mi nie brakuje
>
>;-)
>
>Grego

No powiedz wreszcie co mowiles.
Moze o ksiazkach ....... ze poczytacie sobie najnowszy manual do Unixa.
Albo o sztuce ....... instalowania Unixa.

PS dlaczego nie rozmawiasz z kobietami o komputerach? Czy jestes ten
gentelman szowinista co to caluje w reke a uwaza ze te stworzenia nie sa w
stanie pojac tego co druga madrzejsza polowa.;-)

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca