Re: Odp:Patche z ROMu AWE...

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 10:00:33 MET DST

In article <837041284_at_p123.f84.n480.z2.ftn>, Piotr Frydrych wrote:

>Chyba tak, nie znam tego programu, a myslalem, ze chodzi Ci o cos innego, tylko
>pomyliles nazwy ;)

Nie pomylilem :)

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Alez glupota...

Wcale nie :) Zupelnie wygodne :) Oczywiscie mozna do tego zrobic
graficzny interfejs (ktos nawet chyba to zrobil). Za to program jest
przenosny (PC/DOS, PC/Linux, Sun, SGI...).

>Z tego co widzę to jest to bardzo dobry program filtrujący ;)

Bardzo dobry program do syntezy. Ostatnio zrobilem na nim calkiem
przyzwoicie brzmiacy dzwiek typu "Strings Ensemble" :) (ale algorytm
uzyty do jego wytworzenia byl dosyc skomplikowany :) ).

>Szkoda, że nie robi reverb i echo - symulacja sal koncertowych, katedr itd.

Robi. Zwykle opoznienia, filtry comb, alpass, nawet sa dwa gotowe
reverby (dosyc kijowe :) ). Jest nawet unit bioracy wzorcowa
odpowiedz na impuls jakiegos poglosu, i nakladajacy poglos zgodnie z
nia :)

>Słyszałem kiedyś profesjonalne urządzenie do tego celu - miało w pamięci około
>100 najbardziej znanych katedr, kościołów, sal koncertowych itd - rewelacja.

Mozna to probowac zrobic Csoundem (korzystajac z powyzszych
elementow) - ale nie zycze tego nikomu :) Goscie z np. Alesis'a
siedzieli nad swoimi poglosami cale lata :)

>A kto to ?

Pewnie przynajmniej jakis doktor matematyki ;) Nie, nie wiem. W
kazdym razie gdyby nie on, moglbym co najwyzej pomarzyc o uzywaniu
Csounda :)

Krzysiek