Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 10:02:35 MET DST

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Glupich Amerykanow? Czy ty jestes jakis glupi zeby obrazac caly narod? A
>co takiego Poslka zrobila dla technologii kmomputerowej?

Przychodza mnie na mysl dwie rzeczy to ze na calym swiecie robi
sie uklady scalone bazujac na technologii produckji
monokrysztalow opracownej przez Czorchalskiego (nie wiem czy
istnieja alternatywne technologie ale moge sie mylic) no i chyba
wiekszosc kompilatorow (jak nie wszytskie) tlumacza myrazenia
arytmetyczne na Odwrotna Notacje Polskie albo Notacje Polskia
Lukasiewicza. Nota bene RPN jest uzwane rowniez przez kalkulatory
HP. Poza tym jesli sie spojrzy na matematyke 20 wieku (zwalsza
dzialy wspomagajace modelowanie komputerowe czy sterowanie za
pomoca komputerow z analiza funcjonalna na czele...) Nie weim
jaki bym wplyw badan nad emigma na prace Turinga ale wydaje mi
sie ze byl
Pawel