Re: Prosba do Panow S.B. L.S. B.R.J, R.Z, J.L i jeszcze paru innych.

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 03:52:36 MET DST

At 20:11 30.07.96 +0200, you wrote:

>Win 3.11 uzywam bo musze, W'95
>instaluje, bo klientowi nie wytlumaczysz, naczytal sie w XXX i nie ma
>sily zeby go przekonac (zreszta niezla z tego kasa).
>
>Marek.

Ja G'95 nie instaluje. Odmawiam i basta. Co najwyzej oswiadczam, ze wole nie
zarobic i nie biegac by to latac.
Jak sie dowiaduje, ze problem jest z maszyna, na ktorej siedzi G'95 - j.w.
Mialbym swiety spokoj gdyby nie te pare telefonow, ktore juz odebralem
'miales Pan racje'.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl