Re: PSI Kurier -zabawa w gluchy telefon.

Autor: Andrzej Kajetanowicz (Kajtek_at_is.dal.ca)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 23:30:32 MET DST

> Jesli o mnie chodzi to mogles sobie miec zapuszczone co Ci sie
>podoba, jwr sie glownie czepil o to ze jestes niezwyklynm juzerem bo
>"tak przeciazasz" biedne W905, mi sie Linux nigdy nie zawiesil mimo
>czasami takiego obciazenia ze prawie nie dzialal.
>

>Bartek Czardybon

To jest zabawa w gluchy telefon. jeden za drugim czepia sie czegos co jest
wyrwane z kontekstu kolejnej wypowiedzi, pozniej nastepny tlumaczy o co
innemu chodzilo. To ze glowny temat dawno zostal stracony nie ma znaczenia.
Zabawa w gluchy telefon trwa.

Andrzej Kajetanowicz
Halifax, Nova Scotia, Canada
kajtek_at_is.dal.ca