O windowze tak sobie, bylo: Prosba do Panow S.B. L.S. B.R.J, R.Z, J.L i jeszcze paru innych.

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 21:29:59 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>mareks_at_pol.pl wrote:

>Hm, nie podyskutujemy, to zostana na liscie wiadomosci
>w stylu 'Win95 to najlepszy system operacyjny', bez komentarza....
>I nastepni sie naczytaja, i kaza sobie zainstalowac....
>
>J.

dokladnie tak by bylo (niestety). ja tam wszystkim naokolo mowie ze win95 jest
be i koniec. jak ktos mnie prosi zebym skonfigurowal mu komputer, to najpierw
pytam czy ma win95. jak tak, z cala stanowczoscia odmawiam, bo od tego
sa inni "fachowcy". ja tam lap se brudzil nie bede :))))) jesli zas chodzi
o proste shelle typu dos, albo prawdziwsze systemy to bardzo chetnie
przykladam reke :)))

aha. pasjonatem win NieTe tez nie jestem. probowalem i sie wprost przerazilem.
niby stabilne, ale sie zapycha a potem wykrzacza. jeszcze nie trafilem na
przyzwoicie dzialajace win NieTe. nawet w internecie. przyklad ? hosty ftp
na NieTe z wielka ochota zrywaja transfer, wyjasniajac ze win jest zajety
czyms wazniejszym :))))))) i to mi wystarczy. z takiego NieTe to trzeba
tydzien poganiac ftp'a , i to ze skryptu zeby sie nie pomylic zeby sie
sciagnelo wszystko jak powinno.