Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Bart Czar (czar_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 19:32:56 MET DST

On Tue, 30 Jul 1996, Jan Rychter wrote:

> Andrzej> Jesli Ci sie wali system to co Ty z nim robisz? Mnie sie
> Andrzej> wali tylko wtedy, gdy go za duzo obciazam. Zwykly
> Andrzej> uzytkownik nie laduje calego M$ Office, Internetu i nie
> Andrzej> formatuje w tym samym czasie dyskietek.
/* jwr: sorry ze odpowiadam na twoj posting, ale przedtem tego nie
przeczytalem
*/
        Swietnie !!! Po prostu swietnie !!!. Na moim komputerze jako ze
jest to stara 486stka zawsze cos kompiluje a mimo to caly czas siedze pod
Xami z wlaczonym Emacsem i jakimis dwoma terminalami.
        Linux mi sie jeszcze NIGDY !!! nie zawiesil ( co najwyzej konsola,
ale ze jestem w kablu to loguje sie na Linuxa z zewnatrz i zaklinam zeby
mi odblokowalo).

> Ktos zbiera te 'best of' cytatow o Windows ?
        Tak powyzszy sie nadaje jak cholera.

> Jutro ide poprosic znajomych uzywajacych tegoz zeby mi pokazali jak
> sie laduje caly internet. Fajnie bedzie.
>
> --J.

Bartek Czardybon