Re: pytanko o filtry i nie tylko

Autor: mareks_at_pol.pl
Data: Tue 30 Jul 1996 - 20:07:29 MET DST

Witam

Radomir Jedrzejewski <radski_at_inferno.mikrus.pw.edu.pl> napisal:

> Mam pytanko. Jaki najlepiej filtr kupic ?

Polecalbym OCLI GLARE. Bardzo skuteczny, chyba najlepszy na rynku od
strony tlumienia promieniowania szkodliwego (11 warstw
polaryzujaco-filtrujacych), wyraznie poprawia kontrast, ze szkla
hartowanego czyli nietlukacy. Jedyny mankament to ten, ze dziala
dobrze jesli jest idealnie czysty. Natomiast nie polecam Polaroia.
Choc tlumienie porownywalne z OCLI, to b. latwo go porysowac, lub
nawet, uzywajac niewlasciwych plynow, zmyc jedna (wewn.) warstwe
ochronna. Latwo peka.

> Drogie pytanko dotyczy pamieci. Chodzi mi o EDO.

Jesli nie pracujesz z duzymi plikami graficznymi, to roznica w cenie
miedzy zwyklym RAM a EDO nie jest relatywna do minimalnej roznicy w
szybkosci (3-5%). Polecalbym zwykle SIMM.

Marek