Re: Wylaczajace sie HDD

Autor: Maciej \ (maciek_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 18:20:07 MET DST

Leslaw Frydel wrote:

> W domu tez stoi owarty!
> Ale w pracy to bys chyba nie zostawil komputera otwatego , zeby kazdy mogl tam
> grzebac i zagladac!
> A szczegolnie sprzataczki z mokra szmata- jak mi taka przejechala po
> polaroidzie za 5 baniek to ja myslalem, ze roztrzaskam o sciane! :)

A ja ma komputer o architekturze otwartej w domu a w pracy w pokoju
to nawet dwa :).
Ale mam wyksztalcone sprzataczki. Potrafia nawet wlaczyc komputer
i maja konta na Novellu.
Same czytaja poczte.
Cwane bestie, nie? :))))
Do czyszczenia komputrow to maja takie rozne swinstwa co im kupilem.

Zdrowko

Maciek Babcia Dobosz