Re: interfejs do urzadzen pomiarowych

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 13:45:46 MET DST

On Tue, 30 Jul 1996 12:12:31 +0200, Pawel Krawczyk wrote:

>Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
>
>: najpierw musisz wiedziec co i w jakiej postaci
>: z tych miernikow wychodzi, a potem dopiero pytac
>: o interfejsy.
>: To, co one mierza, nie ma zupelnie znaczenia.
>
>Ja tego jeszcze nie wiem. Ja musze wlasnie znalezc wlasciwa kombinacje
>czujnik <-> ADC. Ale chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie cos z RSem.

Jezeli z tych urzadzen nie wychodza zadne "gotowe" sygnaly
tzn jakies cyfrowe (szeregowe, rownolegle, impulsowe,
czy np. HPIB - standard w pomiarowce)
to po co masz sie pieprzyc z jakimis RS'ami?
Sa przeciez karty przetwornikow analogowo-cyfrowych,
do wyboru do koloru, szybkosc, rozdzielczosc, czestotliwosc
pracy etc. Bylo to bez klopotow dostepne w Polsce juz w latach
80tych, wiem bo sam na nich robilem rozne urzadzonka
(np. spirometr komputerowy dla Akademii Medycznej w Krakowie).

Grego