Re: Intalacja OS2

Autor: Piotr Roszkowski (roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 14:34:36 MET DST

Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl) wrote:
: On Mon, 29 Jul 1996 13:03:46 +0200, Piotr Roszkowski wrote:

: >1.windows mozna wystartowac tylko z os2 prompt z grupy win-os2 nic nie
: > startuje , ale nawet jak uruchomione zostana z promptu to mam
: > dwa kursory jednoczesnie (jesli win jest w okienku) bialy z Win i czarny z
: > os/2 .

: Nie pamietam szczegolow: czy to jest moze angielski Warp z zewnetrznym polskim Win? W takim razie to
: ma prawo nie chodzic!

Dokladnie ,ale gdy ruszam z promptu to dziala.

: Sprawa dwoch kursorow to dla mnie ewidentnie wina sterownika graficznego. Przypomnij szczegoly na
: temat Twojego sprzetu.

Karta Diamond Stealth SE w windows sa zainstalowan do niej sterowniki
w OS/2 (VGA) bo przy instalacji maszyna
nie rozpoznaje dyskietki z driver'ami.

: OSciski!
: Mirek Nowakowski

--
Z powazaniem
Piotr Roszkowski            | Wo/lomin be :(