Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 12:24:10 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: : wpadnie na pomysl pokazania np. URL'a ftp://sunsite.icm.edu.pl/pul/Linux :)

: Leszku - to teraz szczerze. Odrzuc stamtad rzeczy przestarzale, gorsze od
: innych, oraz kiepskie i przez to bezuzyteczne, i podziel sie z nami,
: ile zostalo. Czego brakuje do poziomu, ktory windziarz ma ... do
: ukradniecia.

Pomijajac ostatni wiersz Twojej wypowiedzi ;) odpowiem z pozoru nieco
pokretnie: mam na swojej maszynie praktycznie wylacznie soft pochodzacy
z w/w poddrzewka (a przynajmniej "zassywalny" stamtad). I nie narzekam
raczej na brak funkcji.

--
	Leszek.