Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 12:06:19 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Pawel PYK <pyk_at_ccgate.ari.ch> wrote in article
>>
>Uczoeno czyli juz nie ucza? I co z tego wyniklo dla tych dzieci ?
To ze pierwsi mieli powszechna siec informatyczna na swiecie, a
teraz fracuscy komentatorzy klna na to jak USA potrafil
zdezorganizowac olimpiade. To chyba nie tylko wina IBM, bo co
chcwile slysze ze gdzies tam w czasie trwania zawodow zgalo
swiatlo, transport autobusowy spotowcow jest sparalizowany.
Czynnik ludzki...
Nie mowie o Niemcach ci sie tylko zastwaniaja w ktorym studiu
filmowym nakrecono lot na ksiezyc, bo nie wierza ze w USA da sie
cokolwiek zorganizowac.
 Pawel