Re: OS/2 i mirroring

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 21:54:04 MET DST

> niestety mylisz sie, ten blad pojawial sie dosc rzadko
oj - ja bym nie powiedzial...
czy sie myle, ze w tym sterowniku chodzilo o zrobienie wspolnej
szyny danych dla obydwu kanalow? chyba wlasnie o to
to moze powodowac wiele bledow bardzo czesto....
> (a raczej uwidacznial sie dosc rzadko,
> bo byl przeciez permanetnie :-))
> kaszaniac zapisy na dysku.
> Jak wiadomo - bledy ktore pojawiaja sie rzadko
> sa czasem gorsze od tych ktore pojawiaja sie czesto -
> trudniej zauwazyc ich istnienie i dojsc do przyczyn.
> Otwierasz sobie jakis plik ktory wczoraj obrabiales Word'em
> i masz smieci. (zreszta bedzie przeklamany tylko jeden sektor)
> Co pomyslisz? Ano: znowu ten cholerny Word cos spieprzyl.
taaaaaaa :)
i potem biedne windowsy'95 obrywaja, a to the best system, tylko
sprzed do d**** :))))

ale miales ten kontroler? ja mam taki jeden do tej pory....
i rozne dziwne rzeczy dzialy sie bardzo czesto, dopoki
sie nie przerzucilem na linuxa... ustalo ;)

slawek