Re: Polskie fonty pod Win-OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 15:06:51 MET DST

On Sun, 28 Jul 1996 11:25:55 +0200, January Weiner wrote:

>Hej,
>Mam angielskiego WARPA, a na partycji DOSowej polskie Windoze.
>Jak zmusic gdi.exe z Win-OS/2, zeby wyswietlal polskie znaczki (np. z
>Arial CE)? Chcialbym wyrzucic Win 3.1 PL, ale ogonki sa mi potrzebne.

Juz o tym byla mowa kilka dni temu.
Czy ten Warp ma wbudowane Windows? Jezeli tak, to polecam instalacje Zecera. Trzeba to zrobic z
pelnoekranowej sesji Win-OS/2. Odradzam sztuczki z podmiana GDI.EXE z Win EE, a nawet z polskiego
Warpa z wbudowanym Win-OS. A ponadto mam jeszcze jedna propozycje. Jezeli dojdziesz do tego, ze
wszystkie programy windowsowe, ktorych uzywasz chodza bezproblemowo pod Win-OS (zarowno w
sesji pelnoekranowej Win-OS/2 jak i "seamless windows"), to wywal Win zewnetrzne i przeformatuj dyski
na HPFS.

Jezeli Warp jest bez Windows, to rozejrzyj sie za Win EE. Angielski Warp bez Windows nie do konca
poprawnie pracuje z zewnetrznymi Win PL, natomiast bez problemow radzi sobie z Win US oraz Win EE.
W wypadku Win US takze konieczny bedzie Zecer.

OSciski!
Mirek Nowakowski