Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 12:52:45 MET DST

Teraz juz prawie nie. ENTER przyjal zasade samodzielnego redagowania newsow
i w niewielkim stopniu korzysta ze wspolnego worka, ktory kiedys, jako
Infoware, stawialem do dyspozycji calego Lupusa. Tak wiec ewentualne
powtorki sa sporadyczne, choc niektore newsy musza sie powtarzac, bo
przeciez trudno nie napisac i tu, i tu, ze pojawil sie nowy system
operacyjny.
BTW - udostepnienie Info w Internecie nie ma zwiazku z wartoscia. Ponadto
Serwis Informacyjny PCkuriera w Polska Online bywa na ogol obszerniejszy od
newsow w naszych pismach (a przynajmniej tak zakladamy). Polecam tez
statystyki poczytnosci, publikowane niedawno w PCQ - newsy zdecydowanie
prowadza.

--
Pawel Wimmer