Re: OS/2 i mirroring

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Sun 28 Jul 1996 - 05:14:17 MET DST

> A potrafisz pokazac specyfikacje sprzetu, ktora jest w 100% 'bezpieczna
> platforma' dla G'95?! :(((

no tak :)
ale gdyby win95 nie mialy jakiegos supportu dla tego sterownika to
wykladaloby sie przy pierwszym siegnieciu do kanalu secondary...

a tak przy okazji to juz nie jestem pewien czy wersja VLB CMD640x tez jest
skaszaniona... kilka osob pisalo, ze dziala... wiec jest nadzieja, ze
tylko czesc PCI :)

slawek