Re: Multi-part message in MIME format (bylo: Jak wejsc na

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 14:36:29 MET DST

B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych <rjasicki_at_telbank.pl> wrote:
>Jezu, co to bylo ?

B RJSKO> To bylo dokladnie to co napisano. Ja tez odebralem 'smietnikowo', ale to
B RJSKO> wina naszych przegladarek, nie nadawcy.
hehe
B RJSKO> Postulat do subskrybentow - zrezygnujcie z muli-part MIME. Nieuzyteczne na
B RJSKO> liscie, a utrudnia zycie i podbija nam rachunki telefoniczne.

tylko, ze ja sie to odebralem 'przegladarka' obslugujaca MIME i sie
okazuje, ze MIME zostalo uzyte w celu zalaczenia 'baaaaardzo potrzebnego'
nam tutaj html'a zawierajacego spis artykulow jakie ostatnio sie pojawily
na pl.comp.pecet :)
list zostal wyslany za pomoca mozilli... ktos wie czemu mozilla to zalacza?
przypomina mi to jakis program M$ Mail, ktory zalaczal takie fajne
'wiecie co' domyslnie do kazdego listu....

slawek