Re: I znowu zawracam gitare...

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 15:06:01 MET DST

On Sat, 27 Jul 1996 04:21:42 +0200, B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych wrote:

>A gdyby sprobawac podstawienie odpowiedniego fragmentu pochodzacego z WARP'a PL?

Podstawienie GDI.EXE z polskiego Warpa do angielskiego nie pomaga. Zreszta pisalem - nie wierze w
takie "malzenstwa".

>A na rogu ktorej ulicy leza te TypeOny-PL?
>Forma przesmiewcza, ale pytanie na powaznie - skad to wziac legalnie za
>sensowne pieniadze. Kiedys szukalem i ni czorta nie namierzylem (problem w
>tym 'PL').

 1. Bardzo dobre Type1 byly dolaczane do Micrografx Designer 4.0 PL. Zawieraja nawet podstawowe
ligatury. Tablica kodowa EE.
2. Nie mam w tej chwili pod reka prasy, ale w PC-Kurierach znajdziesz ogloszenia o CD-ROMie z polskimi
Type1 dla PC i Maca. Znaki mieszane, tzn. w tablicy ze znakami miedzynarodowymi podmienione tylko
polskie literki. Bardzo wygodne. Mieli z tym CD potkniecie, pierwsza wersja nie chciala poprawnie
pracowac z PageMakerem (znam problem, sam sie z tym mordowalem przez dwa miesiace), ale juz to
podobno poprawili. Jakies pol roku temu, gdy to wchodzilo na rynek, to kosztowalo to ca 500 PLN. O
jakosci nic nie wiem bo nie mialem tego pod palcami, robil to Kuba Tatarkiewicz (mam przeczucia
ambiwalentne...).
3. Odradzam Type1 z polskiego Corela. Brrrrr....

OSciski!
Mirek Nowakowski