Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 06:06:14 MET DST

At 23:00 26/07/96 +0200, you wrote:

>Hmm, o ile dobrze zrozumialem, to chodzilo wlasnie o _wscieklych_
>dyskutantow... :-)

A wiec jeszcze raz uznanie za:

1. zachowanie levelled head
2. za umiejetnosci komunikacyjne
3. za zaakceptowanie sytuacji i podjecie dyskusji w rzeczowy sposob
4. za nieobrazenie sie i wyrozumialosc dla krewkich oponentow
5. za nieobrazanie oponentow nawet w jednym z postingow

Wniosek, jestes wlasciwym czlowiekiem na wlasciwym miejscu. (Bylbys tez
dobrym politykiem, bo tymi cechami zjednales sobie sympatie wielu).
A poza tym jestem przekonany, ze juz nigdy na calego nie udzielisz poparcia
ZADNEMU JEDNEMU software'owi. (Czym zaskarbisz sobie sympatie innych)
Cheers
Stan Kulski
PS. Gdybys mial ciagotki do kangurow... to mile bym cie zobaczyl