Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 27 Jul 1996 - 04:18:55 MET DST

At 16:40 26.07.96 +0200, you wrote:

>: Chyba chodzilo o narzedzia do pracy wiec placi firma a do domu legalnie
>: mozna zabrac kopie courtesy of MS.
>
>Zdawalo mi sie, ze komu jak komu, ale Tobie nie bede musial przypominac,
>ze firma placi za to takze z kieszeni pracownikow :))) Nie mowiac juz
>o tym, ze jak ktos sam prowadzi firme, to...
>
> Leszek.

... to albo nie dopuszcza do uzywania w niej tworow MS, albo piratuje, albo
placi za licencje i otworzywszy pakiet potwierdza, ze godzi sie by
pracownicy mogli tego uzywac tez w domu. No chyba, ze taki wredny
kapitalista ma i oczy i mozg i doczyta sie, ze warto pracownikow przesadzac
miedzy maszynami tak by zaden nie zajal 80% czasu ktoregos putra.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)