Re: Wylaczajace sie HDD

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 21:34:33 MET DST

At 09:31 26.07.96 +0200, you wrote:

>Co znaczy dobra? Jak sprawdzic czy jest dobra?

Dobra = nie powodujaca biezacych problemo i nie padajaca. To jasne. Model
mozna dobrac analizujac konstrukcje i rozpytujac o awaryjnosc. Z konkretnym
egzemplarzem i tak bedzie jak sie uda.

>Z moich doswiadczen
>wynika, ze np. przy dyskach 1.6GB Caviara wiele kieszeni powoduje ze
>dysk nawet nie chce "ruszac".

Mam Caviara 31600 w kieszeni typu 'Adax' i bez problemow, 5 innych dyskow w
takich samych kieszeniach i tez OK. I to mimo przedluzenia kabla sygnalowego
nieco ponad 'dozwolone' 18".Ale moze jestem szczesciarzem?

>Czesto bywaja kieszenie, ktore potrafia
>obluzowac sie w czasie pracy! (mialem kiedys z taka do czynienia w
>komputerze OPSIUSIA).

Horror & sadystyczne morderstwo na dysku!

>A jak juz ktos zalozyl sobie wymarzona kieszen i pobiegl do kolegi zeby
>przegrac sobie dysk, okazywalo sie, ze kolega ma "troche" inny model i
>kieszen nie pasuje :)

To temat standaryzacji urzadzen niestandardowych. Inna bajka, ale smutna.

> Marek Ciesielski

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl