Re: Nowy serwer OPTIMUS Poznan

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 19:53:46 MET DST

formatc_at_hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) wrote:

>A moze by tak wyslac tam troche listow z podziekowaniami ?
>Np. Kazdy po jednym dziennie przez jakies miesiac ?
>Pozdrawiam :)
>Jarek.

hmmmm. mysle ze lepiej ze wyslal na liste, a nie do kazdego z nas pokolei.
odwiedzilem te strony. nie wyraze opinni publicznie, bo nie chce robic
kryptoreklamy. do firmy nic nie mam, poza tym ze jest za droga i
pakuje plyty tzw."intelowskie" do skorup. czasem nawet bez cache, za to
z edo. starczy tego marudzenia :) w koncu w naglowku widac czego dotyczy
list, i kto nie chcial wcale nie musial tego czytac.

gdyby tek tekst przyszedl z subject: informacje techniczne o pc-tach ,
to bym sie z lekka wkurzyl :) ale tak nie bylo wiec nie ma sie czego czepiac.