Re: PSI kurier - pare slow o programach

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 15:09:57 MET DST

On 26 Jul 1996 12:18:29 GMT, "S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in article
><4ta9o0$i0e_at_olorin.nask.pl>...

>pytanie:
>zestawu?

>Chyba chodzilo o narzedzia do pracy wiec placi firma a do domu legalnie
>mozna zabrac kopie courtesy of MS.

Ty chyba to piszesz z wiezienia. :) - jezeli nie to uwazaj. Twoja
interpretacja umowy licencyjnej jest, lagodnie mowiac, lekko
naciagana.

"Software. Uzytkownik moze zainstalowac i uzytkowac jedna kopie
PRODUKTU SOFTWAROWEGO na KOMPUTERZE"

"Program uslugowy 'back-up'. Jezeli Producent PC nie dostarczyl kopii
zapasowej PRODUKTU wraz z KOMPUTEREM, uzytkownik moze uzyc programu
'back-up' Microsoftu, jesli jest on objety PRODUKTEM SOFTWAROWYM, do
sporzadzenia jednej kopii zapasowej PRODUKTU SOFTWAROWEGO. Kopia
zapasowa moze byc uzyta wylacznie do celow archiwalnych.
Po sporzadzeniu jednej kopii zapasowej, program uslugowy 'back-up'
zostanie na stale unieruchomiony"

"Jeden KOMPUTER. PRODUKT SOFTWAROWY licencjonowany wraz z KOMPUTEREM
jako jeden, zintegrowany produkt. PRODUKT SOFTWAROWY moze byc uzywany
tylko z tym KOMPUTEREM"

"PODWOJNE NOSNIKI OPROGRAMOWANIA. Licencjonobiorca moze otrzymac
PRODUKT SOFTWAROWY na wiecej niz jednym nosniku. Bez wzgledu na typ
lub rozmiary otrzymanego nosnika, dozwolone jest uzycie tylko jednego
nosnika wlasciwego dla jednego komputera uzytkownika. Niedozwolone
jest uzytkowanie lub instalacja drugiego nosnika na innym komputerze
[...]"

Fragmenty Umowy Licencyjnej Uzytkownika Oprogramowania Microsoft.

ps.
Napisz gdzie kierowac ewentulane paczki zywnosciowe :)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |