Re: PSI Kurier-uwaga z listu o Linuxie

Autor: Artur Tyloch (ARTURT_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 26 Jul 1996 - 12:04:57 MET DST

> : E tam. Windows kosztuje nie tak drogo, jak sie kupuje zainstalowany
> : na komputerze. A linux? Za CD tez trzeba tych parenascie dolarow zaplacic.
> : Owszem, mozna sciagnac. Tylko ile bedzie kosztowal rachunek za telefon.
> A wlasnie gdzie teraz mozna w miare swieza wersje Linuxa (Red Hata)
> dostac za kilkanascie dolarow (najlepiej od razu z innymi ciekawymi rzeczami
> typu archiwa sunsite'a ). Moze ktos wie ? Jak wie to prosze niech napisze .
> --
> Z powazaniem
> Piotr Roszkowski | Wo/lomin be :(
Wlasnie kupilem zestaw 6CD w firmie TCH Systems Warszawa
ul. Rostafinskich (chyba 4)
Linux Internet Archives Winter 1996
zestaw zawiera.... chmmmmm to jest 6CD..... DUZO
cena: 50zl+vat ! Widzialem, ze Software oferowal to chyba po
ok. 75zl.
mam nadzieje ze to nie rekalma a informacja (jestem tu
tylko na praktyce studenckiej).

Artur Tyloch
arturt_at_tch.waw.pl
atyloch_at_coral.kari.put.poznan.pl