Re: PSI Kurier - tymczasowe resume

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 22:21:13 MET DST

Oczywiscie mowie o "ludzie", ktory w ogole czyta prase komputerowa. Naklad
PCQ to 55 tys., czytelnictwo w granicach 80 tys., a maszyn w Polsce jest
prawie 2 mln.
Zatem ktos, kto czyta, niemal z definicji jest ciut bardziej oswiecony niz
zwykla biurwa.
BTW - jedna z panienek w DUZEJ firmie komputerowej, indagowana
telefonicznie przez kolege, czy maja Internet i poczte elektroniczna,
zapytala... co to jest Internet!!!
dla ulatwienia dodam, ze chodzi o Computer 2000.

P.S. ENTER nie jest tak do konca i wylacznie dla ludu - to raczej mieszanka
rzeczy dosc prostych, z ciekawostkami, calkiem powaznymi problemami i
szwendaniem sie po obrzezach informatyki, co z luboscia uprawia Horodenski
i ja sam.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor