Re: Diamond's Stealth64

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 15:15:24 MET DST

At 10:30 25/07/96 +0200, you wrote:
>male pytanko:
>Czy ktos z was mial kiedys do czynienia z taka karta:
>Diamond's Stealth64 3240 XL1 2MB VRAM-PCI
>Jak sie sprawuje, co potrafi itd.
>I czy 300$ to nie za duzo za to "cudenko"?

Od konca: za duzo. Nie wiem jakie ceny sa w Polsce, moze ktos odpowie. Przy
instalacji nie zapomnij ze powinien byc tylko jeden driver do video display.
Jest przyjemna i ma wygodne utility. Jest dobra przy animacji. Pozwala jakby
na powiekszenie ekranu poprzez przesuwaniezalego ekranu myszka dochodzaca do
krawedzi.
Stan Kulski