Zabawa w slowa (bylo: Re: PSI Kurier daje pryncypialny odpor)

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 13:32:01 MET DST

On Thu, 25 Jul 1996 10:41:02 +0200, Pawel Wimmer wrote:

>To zabawa w slowa. Przeciez wiadomo, ze chodzi o prace w sieci lokalnej, w
>przeciwienstwie do pracy w domu. A wlasnie praca w domu byla tematem cyklu
>(tekst Stozka o sieciach lokalnych byl "wtretem"). Nikt nie twierdzi, ze
>Inet nie jest siecia.
>ad1
>Znow zabawa w slowa. Internet to przede wszystkim WWW, bo tam jest
>najwiecej "dobra". Wiecej ludzi ma modem niz konto, wiec o nich glownie
>chodzi.

Redaktor "najpopularniejszego w Polsce czasopisma uzytkownikow komputerow" (cytuje ten podtytul
bez najmniejszej ironii) powinien szczegolnie dbac o to, aby "odpowiednie dac rzeczy slowo". Inaczej
bardzo latwo byc posadzonym o niezetelnosc lub stronniczosc. Mysle, ze ta cala awantura nie mialaby
miejsca, gdyby nie pierwsze zdanie Panskiego artykulu ("Podstawowym srodowiskiem pracy internauty
powinien byc system operacyjny Windows"). Komu, jak komu, ale Panu nie powinno byc obce
precyzyjne wyrazanie sie, mam wrazenie, ze jest Pan (prosze sprostowac, jezeli sie myle)
przedstawicielem najscislejszej z nauk.

OSciski!
Mirek Nowakowski