Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Thu 25 Jul 1996 - 11:03:04 MET DST

cieciwa_at_zarz.agh.edu.pl (Wojciech "Sas" Cieciwa) wrote:
>S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
>
>[...]
>: Kolejne bzdury opowiadane w Europie dla poprawy samopoczucia.
>
>Podobnie jak Enigma, V-2, silniki rakietowe ?
Nie wiem co ma emigma do tego, ale posrednio wplynela na prace
Turinga i von Neumana (wegier albo sie myle) nad komputerami...
Co do rakiet do amerykanskieskiego programu kosmicznego ze
rzeczywiscie rozbila go ta sama osoba co V2 - von Braun.
Silniki na paliwo ciekle to chyba dalaj jednak Ciolkowski (choc
nie ejstem pewien czy to nie jest propaganda).
Dodam jescze bomba atomowa ktora nazywana byla bomba emigrantow,
bomba wodorowa podobnie tylez ze emigrantow z za zelaznej
kurtyny.

>A jesli juz sie tak czepiamy tej biednej :))))))))))))) Hameryki to
>ile lat tak na prawde liczy sobie jej historia?
>Ale tej ameryki ktora cos znaczy, 200 lat?, 300?
Zalezy jak liczyc. Mozna by policzyc majow to by wyszlo 1200,
olmekowie byli nieco wczesniej. Tyle ze to sa do pewnego stopnia
slepe odnogi cywilizacji ludzkiej. (pre) USA liczy sie chyba od
ojcow zalozycieli i Mayflower (nie pamietam dat na czuja chyba
300 lat temu). No moze troche wiecej Virginia byla zalozona na
czesc Elzbiety II. Kiedy holendrzy wybudowali Nowy Amsterdam nie
pamietam pewnie tez cos kolo tego.

>a Europa ??? 1000? 1500? a moze i wiecej, nie mowiac juz o Azji
Palac w Konossos zostal _zniszczony_ 3 i pol tysiaca lat temu
(jak inne palace minojskiej krety, Zakro, Malia, Phaestos...).
Powstal prawdopodbnie razem z wielkimi piramidami (sa tylko
szacunki)...
Troche freskow jest na:
http://www.dilos.com/region/crete/ir_mus.html
Te obrazki maja co najmnie 3 pol tysiaca lat i wygldaja bardzow
spolczesnie. Gwoli przypomienie dodam to byla cywilacja uzywajaca
pisma... Poza tym sama nazwa kontynetu jest rowniez zwiazana z
Kreta.
Pawel