Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 16:17:18 MET DST

At 14:16 24/07/96 +0200, you wrote:

>Do czasu, w niektorych srodowiskach po kilku wpadkach po prostu
>taki ktos staje sie smieszny. Znacznie wiekszy mam szcunek dla
>ludzi ktorzy potrafia krytycznie sie oceniac.
>Pawel

Jak nie potrafisz nie pchaj sie na afisz - Globus, moj nauczyciel geografii.
Badz skromny - moj ojciec.
Zgadnij Pawel ile razy na emigracji przeklinalem szkodliwe skutki tych nauk?
Domyslam sie, ze ty wyjechales z Polski na kontrakt przez uczelnie, wiec nie
wiesz, co to bol przebijania sie na wlasciwe miejsce w nowym kraju.
Najtrudniej bylo mi wlasnie nauczyc sie, a wlasciwie oduczyc sie,
skromnosci, ktora tu jest jednoznaczna z niepewnoscia swoich umiejetnosci.
Jezyka czy dwoch to latwo, wiedzy fachowej tez latwo ale zmienic mentalnosc,
aby BYC KONKURENCYJNYM - to strasznie trudno. Ale jak wejdziesz miedzy
wrony......
Chcialbym zobaczyc takiego co po paru wpadkach dal sie osmieszyc. Jezeli tak
sie stalo to nie nadawal sie na stanowisko, nie dlatego ze mial wpadki a
dlatego ze dal sie osmieszyc.
Stan Kulski