Re: AMD K586 75 MHz

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 03:54:39 MET DST

At 00:40 24.07.96 +0200, you wrote:
>Mariusz Kowalczyk (mkov_at_alf.cc.uni.torun.pl) wrote:
>: Czy jakis dobry czlowiek moze mnie poinformowac, coz to za procesor
>: i czy warto w niego zainwestowac 220 zl?
>
>Chyba ktos cie usiluje nabrac. Jesli sie nie myle, to pod pojeciem
>koprocesor usiluja Ci sprzedac x87.

Wyzej jest 'procesor', bez 'ko'.

>Koprocesory sie skonczyly wraz z 386,

Bylo jeszcze 486SX czyli 486 bez koprocesora i do niego 487SX czyli niby
koprocesor, a tak prawdziwie to pelne 486 (w tym koprocesor), ktore
przejmowalo rzady od SX'a. Niektore plyty pozwalaly nawet wyjac 'procesor'
po zainstalowaniu 'koprocesora' 487SX.

Reszty sie nie czepiam bo sluszna. :-)

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki