Re: Rzeczy straszne i dziwne.

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 03:30:27 MET DST

At 20:10 23.07.96 +0200, you wrote:

>Usenet obowiązują m.in. RFC822,1036,1521,1522. Polecam lekture.

VETO!
W calym I-necie NIE OBOWIAZUJA ZADNE formalne zasady prawne, oprocz ogolnych
przepisow o korzystaniu z lacz (np. ordynacja telefoniczna w RP zabrania
przekazywania tresci obrazliwych laczami telefonicznymi).
W/w RFC'e (i jeszcze pare innych) stanowia jedynie zalecenie/sugestie i
efekty przemyslen madrych ludzi (upraszczam jak jasna [piii], wiem).

>Pozwalają mi na używania właśnie takich znaków.

A netykieta (zwyczaje, nie przepisy!) zaleca (nie nakazuje - fakt) liczenie
sie z potrzebami innych. W korespondencji potrzeba podstawowa jest zas
komunikatywnosc.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl