Re: ISO-8859-2 [Bylo: Re: Modemy w ogolnosci]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 24 Jul 1996 - 02:17:30 MET DST

On Tue, 23 Jul 1996 20:16:12 +0200, Wojtek Piecek wrote:

>On po prosu wogole nie mial racji. Jesli on nie uznaje ISO

to nie chodzi o to aby nie uznawac ISO, czy raczej RFC (bo to jest
to co nas interesuje). Ja (i mysle ze mMariusz tez) jak najbardziej
uznaje ISO. Rowniez i w poczcie elektronicznej. Jesli otrzymuje
PRYWATNY mail z odpowiednim naglowkiem, zakodowany w ISO 8859-2
to absolutnie nie zwrocilbym uwagi jego autorowi.

ALE NIE NA MAILINGLISTACH i NEWSGROUP'ach !!!

Po pierwsze jest jeszcze GRUBO za wczsnie na rezygnacje z tej
zasady netiquette (choc do tego dojdzie z cala pewnoscia)
Po drugie - te maile robaczkowo/krzaczkowe przychodza bez
odpowiedniego naglowka. I raz jeszcze powtarzam: nic mnie to
obchodzi ze to wina barmki news/mail. Dla mnie to wina autora.

Grego