Re: 3DS MAX

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 13:33:38 MET DST

On 18 Jul 1996 11:50:50 GMT, ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl (Witold Przygoda)
wrote:
>A jak sie dziala "na piracie" - to jest doskonala okazja, zeby
>przystopowac sobie ze zdobywaniem coraz nowszych wersji, a nauczyc
>sie porzadnie wersji 4.0 pod DOS. Satysfakcja gwarantowana, a literatury
>teraz sporo - i to bardzo dobrej i obszernej (Helion juz wydal 2 tomy
>a szykuje jeszcze 3ci; oprocz tego gruba ksiazka pana Rzeznickiego).
>
>WP

A ja proponuje przesiasc sie na LightWave 3D. Jest o wiele
przyjazniejsze w uzyciu, ma o wiele wieksze mozliwosci (robienie
animacji na LW3D jest takie proste, ze az dziwne, ze nikt na to
wczesniej nie wpadl). Jakoscia i 'naturalnoscia' obrazu bije 3DS na
glowe - jak nie wierzycie obejrzyjscie sobie pilot (albo pare
odcinkow) serialu Babylon 5.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** Spring is my love **