Re: Klawiatura programisty pod OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 10:56:09 MET DST

On Mon, 22 Jul 1996 23:10:16 +0200, January Weiner wrote:

[CIACH]
> Gdzie mozna zdobyc polska klawiature programisty do OS/2? Podobno
>jest to darmowa dyskietka od IBMu, tylko ze oczywiscie VOBIS o niczym
>takim nie wie.

Jest na ftp.peryt.waw.pl/pub/os2/update/keyb-pl.zip (uwazaj, w pub/os2 jest starsza wersja!). Tylko nie
instaluj FixPak od #16 wzwyz, bo klawiatura ta przestanie Ci dzialac! W tym miejscu (i w kilku innych) Warp
cierpi na cos, co nazwalbym "zespolem Windowna".

> Podproblem problemu 1: czy jest jakis program, odpowiednik
>"POLKEYB" pod Win 3.1, ktory umozliwialby korzystanie z obydwu ALTow przy
>pisaniu? Pisze dziesiecioma palcami, uzywanie tylko jednego alta do
>polskich liter jest bardziej niz klopotliwe.

Ja do obslugi polskiej klawiatury w Win-OS zatrudniam Zecera. Natomiast nic mi nie wiadomo o
sterowniku umozliwiajacym wpisywanie polskich literek w Warpie z lewym Alt-em. W niektorych
wypadkach (tzn. w programach, w ktorych mozna wylaczyc wywolywanie polecen menu za pomoca
Alt+Litera) bardzo dobrze spisuje sie kbdredef, ktory mozna zassac z hobbes.nmsu.edu/os2/wpsutil.

OSciski!
Mirek Nowakowski