Re: Odpowiedzialnosc Majkrosoft

Autor: Rachowiak P. (zoologia_at_vm.amu.edu.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 08:37:29 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
>: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>: >Nie ciesz sie. Znajdz mi firme, ktora to gwarantuje. Pracujesz
>: >w banku - powinies kilka takich znac. Ale cala reszta ma identyczny zapis
>: >w warunkach gwarancji.
>: >P.S. Gwarancja gwarancja - do jakiej kwoty straty sa pokrywane.
>: >
>: >Jarek.
>:
>: Tak ? jaki bank ci kupi program, ktorego autor/firma nie odpowiada za
> [...]

A czy cala ta "dyskusja" ma jakis sens?

Przed zajmowaniem nam czasu (a niektorym i zagladaniem do
portfela - czolem modemiarze!) zastanowcie sie, jaki powazny
bank bedzie uzywal dostepnego na rynku oprogramowania do
przetwarzania danych i operacji bankowych - przeciez powinno
to byc oprogramowanie specjalnie dedykowane - jesli tak nie
jest, to powinno to byc tylko jak najszybciej ogloszone,
abysmy mogli wycofac sie z tak "pewnych" geszeftow, bo
interesami ani bankami nazwac takich instytucji nie
sposob!!!

Nie wiem jak Wy, ale ja czytam warunki gwarancji i licencji
i juz dawno przestaly mnie takie punkty denerwowac.

   Przemyslaw Rachowiak
mailto:rachp_at_hum.amu.edu.pl