Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 02:55:03 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<4t0cmu$5u6_at_olorin.nask.pl>...
> Hmm, Marek ma adres w utexas.edu. O ile sie nie myle,
> to ta uczelnia miesci sie w miescie Austin ?
> Jesli chodzi o walke z OS/2 i IBM - cel nader kuszacy... ;-)
Nie mam zamiaru dyskutowac z p. Progra bo on jest bardzo jak by to
powiedzec osobisty w atakach. Jak sie to ma do jego pracy na UofT niw eim
ale nie jest to standard w USA.
> A tak powaznie, to o co Ci chodzilo z tymi naukowcami od
> ochrony srodowiska ?
Nie mam duzego powazania dla fachowcow od srodowiska.
A scislej tych piewcow apokalipsy. Ile pieniedzy przez nich zmarnowano......