Re: DOS spod ( sprzed : ) W95

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Tue 23 Jul 1996 - 02:31:00 MET DST

At 12:55 22.07.96 +0200, you wrote:
>Czesc
>Ostatnio jestem zmuszony pracowac przy komputerze na kotrym jest W95,
>i tu mam pytanie:
>Jak najlatwiej tak to skonfigurowac zebym mial wybor: W95, lub czysty DOS (
>bez tyhc wszystkich win driverow ).
>Wiem ze mozna nacisnac przy starcie F8 i potem to uruchomic - ale czy nei
ma jakiejs lepszej mozliwosci ?

>Bartlomiej Czardybon

Jesli G'95 instalowano jako upg na DOS/W.3.x to sposob jest banalny choc
rownie malo elegancki: przy starcie naciskasz f4 i startujesz DOS'a jaki byl
na dysku przed zapuskudzeniem go G'95. Mozesz sobie wtedy tez go dowolnie
skonfigurowac na porzyszlosc.
Jesli juz odpaliles G'95 to mozesz przy zamykaniu systemu kazac mu sie
uruchomic w trybie DOS, ale nie pamietam czy sie odpali 'starym' DOS'em czy
G'95 w trybie tekstowym.
A teraz cos co sie nie spodoba - wyciac by to G'95 w pien? :))

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)