Re: Dekompresja dysku(bylo Deinstalacja W95)

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Mon 22 Jul 1996 - 02:17:41 MET DST

At 18:55 21.07.96 +0200, you wrote:
>Wniosek z tego jeden by wynikal(byc moze ja zle odebralem intecnje autora),
>kompresja dyku jest OK ale lepiej go nie dekompresowac. Tak?
>
> Antoni

Nie, nie - to 'lepiej nie rob' odnosilo sie do kompresowania!
Ze dekompresja tez czasem lubi 'dac ciala' to osobny temat.
W odniesieniu do swoich produktow zarowno MS (dblspace i dbldrive) jak i
Stacker zalecaja _pelny_ backup przed kazda z tych operacji!
Pewnie wiedza co maja na mysli. Niezaleznie od wad programow jest tez
problem awarii sprzetu - jesli system padnie (chocby z powodu padu
zasilania) podczas kompresji, dekomprecji lub nawet normalnej biezacej pracy
ze skompresowanym dyskiem to ryzyko calkowitej lub bardzo duzej utraty
danych jest olbrzymie.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl