Re: wNT Workstation

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 21 Jul 1996 - 18:49:49 MET DST

On Sun, 21 Jul 1996 14:40:49 +0200, S. D. wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
>Czyli MS chce aby web servers chodzily z NT server a nie z workstation?
>A co w tym dziwnego? Do czego jest workstation NT a do czego jest server NT
>kazdy wie...

a to ze ja sobie pod zwyczajnym WARPem (bynajmniej nie WARP Serverem)
puszczam tyle daemonow ile chce, to pryszcz?

tak sie spelniaja moje (banalne zreszta) przepowiednie:
kto sie oddaje w lapy monopoliscie, musi coraz drozej placic za coraz gorsze produkty.
Mam nadzieje ze tym razem wilus przesadzil, ze NT nie jest jeszcze na tyle mocny
na rynku, by ludzie po tego typu numerach nie zaczeli sie rozgladac za czyms innym.
W przypadku WEB Servera - za linuxem w pierwszej kolejnosci.

Grego