Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 20 Jul 1996 - 12:57:53 MET DST

On Sat, 20 Jul 1996 11:47:14 +0200 Romuald Zylla wrote:

>A o godz 02:25 96-07-20 +0200, taki komentarz Wyslal Slawek.

> Co - naukowcy od ochrony srodowiska ci sie nie podobaja ?
> Przeciez to bardzo modne i "kreuje rynek na billiony dolarow"
>
> Chwile myslalem i wymyslilem:
> Ochrona srodowiska jest niedobra bo tego nie sprzedaje
> Bill the Gates - najbogatszy czlowiek w Ameryce.

Moj osoboisty problem ze Slawkiem Duchnowskim polega nna tym
ze on tez jest liberalem
wiec "teoretycznie" powinien mi byc sojusznikiem

ja tez nie lubie zielonych
tez wierze w "glosowanie pieniedzmi"
i w "niewidzialna reke rynku"

Przyznam sie nawet, ze i ja uwazam USA za najwspanialszy kraj na swiecie
(aczkolwiek to juz niewiele ma wspolnego zliberalizmem ekonomicznym,
bo na moj gust w St.Zj. jest stanowczo za duzo socjalizmu)

coz...
jak mowi pewna madra piosenka:
"chron mnie Panie od przyjaciol
bo z wrogami dam sobie rade sam"