Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 08:52:34 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>--
>
> Wyslal Slawek.
> mailto: nyce_guy_at_irc.pl
>
>Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
><4slr9f$1ij_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Masz za duzo czasu? Nie sam sobie poszuka. To nie filozofia.
Widzisz tylko mnie nie interesuja jakies tam tarazystory philipsa
tylko ten konkretny produkt ktory oglaszaja. Dane moze i sa ale
cokolwiek niezbyt czesto aktualizowane wybacz ale ja nie osiagam
samozadowolenia z przegladania dowolnego katalogu, dowolnych
katalogow philipsa mam cala polke. Poza tym nazwy nie sa zawsze
takie oczywiste np www.diamondmm.com (dodam ze zadnych produktow
nie sygnuja Multimedia Media)
Pawel