Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 19 Jul 1996 - 00:36:22 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>I tu win95 bije na glowe OS/2. Ludzie glosuja portfelami. Policz glosy.

A co do diabla to ma wspolnego z wlasciwosciami GUI, o ktorych
pisalem ? Rozumiem, ze na rzeczowa krytyke umiesz odpowiedziec
tylko sloganem reklamowym... :-E
Poza tym - nie wiem, czy czytasz wszystkie watki, ale wlasnie pisalem
o tym, ze dostalem z Centrali kilka nowych pecetow z W'95 i wlasnie
wypieprzam to z dysku, bo nie chodza pod nim stare programy... Takich
jak ja jest wiecej, wiec 'glosowanie portfelami' przez ksiegowych bez

wiedzy albo wrecz wbrew zdaniu fachowcow nie jest dla mnie zadnym
argumentem.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl