Re: OS/2 preoladed vendors

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 18 Jul 1996 - 23:50:29 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199607181856.UAA09951_at_malcolm.rmnet.it>...

> to nie byly slupy drewniane tylko ze stali tytanowej powleczonej
> plastikowa okleina drewnopodobna
> i to nie byly druty tylko swiatlowody
> na dodatek to juz jest dawno odlaczone (jako przestarzale)
> a zostalo jako pamiatka (taki skansen cy cus')
> na prosby licznie i spontanicznie zebranych obywateli NYC
> wsrod ktorych niestety nie bylo nowojorczykow w pierwszym pokoleniu
> bo tacy jak wiadomo ani tradycji ani korzeni...
centrum NYC to chyba Manhattan. Nie nie ma tam slupow drewanianych choc sa
w innych czesciach NYC. Czy to zacofanie? Powinny byc stalowe? Jesli
drewniane spelniaja dobrze role? ja wiem to ta wspaniala supernowoczesna
europa gdzie za te wspaniale podzeimne kable palci podatnik bo
telekomunikajca (poza UK ktore wzielo przyklad z US) to panstwowy monopol
gdzie nikt nie zna pojecia rachunek ekonomiczny. Tylko jak sie to dzieje ze
te dotowane nauki i przemysly dostaja w dupe od USA przez ostatnie 100 lat?
PS Ale masz frajde Grego, rzeczywiscie moj ojciec nie mieszkal w NYC.